У колі сепарів…

Декілька слів про вчорашнє збіговисько під міською радою! Інакше це назвати не можна! Побратими поїхали до Києва, я був на роботі. Побачив у вікно прапори, спустився до натовпу. Сере звичних плакатів “спитай мене…” є новеньке Кропивницький – стоп! Кропивницький – Ні! Навряд чи Марко Лукич заслужив на подібне! Підійшов ближче. Привітався. Питаю у одного: Хто такий Кропивницький? Это такой мужичила, он театр основал!” У якому році? Не знаю! Але цей перший виявився великим інтелектуалом! Йому допомагає інший: Я знаю он на хуторе жил! У него вообще польськая фамилия! Дісталося Марку Кропивницькому!” Підходить жінка, яка переконує, що у передмові до книги про архітектуру Єлисаветграда я мало написав про Єлисаветград! Відверто бреше! Далі до мікрофону виходить Стрижаков. Він російською мовою пропонує дати місту “Українську назву!” і каже, що у них демократичний мітинг і кожен може виступити! Я намагався скористатися своїм правом, але інший ді-джей Макєєнко не дає мікрофону, переконуючи, що на мене “їхня демократія” не поширюється!!!! Вперто стою біля мікрофона! Його слова: “Уходите отсюда! Вы зачем сюда пришли? Вам никто слова не даст, потому что Вы против Елисаветграда”. Далі починає хапати мене за руку (є фото на Гречці). Йому на допомогу дві бабульки з плакатами: “Почуй мене!” і з питаннями скільки мені заплатили. Пропоную стати з подібним плакатом біля мене, бо саме мене не чують! ДІ-джей Макєєнко пояснює, що я “чужой на этом празднике жизни” і питає чи давати мені слово? Натовп скандує приблизно таке: “Ні! Хай іде геть! Це наш мітинг!” Чекаю поки телеканали, які є на площі зацікавляться мотивами організаторів. Починаю поруч давати інтерв’ю про цей “демократичний мітинг”! Одна учасниця (щиро їй вдячний) переконує ді-джея Макєєнко дати мені слово. Чую, що зараз слово триматиме ” этот гаспадін”, який тримає всіх за “холопів”. Беру мікрофон. Мене попереджають, що маю 1 хв. Розповідаю під вигуки: “ганьба! У него польськая фамилия!” – про внесок Кропивницького в культуру нашого краю, міста, України, світу! Подякував учасникам збіговиська невігласів (за винятком однієї пані) та повернувся на роботу!

Юрій Митрофаненко

Залишити відповідь

