“КІРОВОГРАДОБЛЕНЕРГО”: “КОНТРОЛЬНА ЗАКУПКА”

Kirovogradoblenergo

Заходиш у приміщення  сервісного центру по вулиці Великій Перспективній, як проста людина. Ні до кого не «чіпляєшся», як журналіст з неприємними запитаннями. Перше, що кидається в очі – чорне непрацююче табло, де раніше висвітлювалися отримані вами у адміністраторів та номер віконця до якого треба звернутися. Кажуть, що зависли і  зараз перезагружаються комп’ютери. Працівники «нудяться», а відвідувачі чекають. В залі затишно і тепло, а для «зручності» відвідувачів вже не можна нічого з’ясувати ні по воді, ні по газу, як колись раніше. Вирішуються питання лише по електроенергії.

У центрі я не вперше, але цього разу довелося наслухатися і розумних речей і дурниць, на які бурхливу реакцію не виказував. Через хвилин п’ятнадцять очікування табло не запрацювало, а номери талонів почали вигукувати. В мене дріб’язкове питання – отримання квитанцій для оплати електроенергії. Старі закінчились, а нові контролери ще не донесли. До кінця місяця чотири дні, чому б людині, не йдучи мимо такого гарного центру не отримати їй самій? Але справа ускладнилася вимогою працівника  пред’явити попередні квитанції, яких з собою не було. Після цього почулася пропозиція назвати довгенький номер особистого рахунку! А хто таке запам’ятовує? Мене почули і зрозуміли і зовсім ошелешили наступною вимогою ( і тут я пожалкував на відсутність диктофона, бо від слів легко відмовитися.).  У мене як в поліції, на кордоні чи суді почали вимагати пред’явити паспорт. Я ввічливо промовчав, не спитав для чого. В паспорті немає ж  номера персонального рахунку,  реєстрація згідно закону може бути за іншою адресою. Але сам у себе спитав: «Чому таке вимагають особи з приватної, та ще іноземної організації? Всього на всього при отриманні квитанцій для своєчасної оплати за надані послуги?» Паспорта з собою не ношу, а козиряти журналістським посвідченням  ніби і некоректно. «Контрольна закупка», як ніяк…

Не ведуся і питаю про те, що я, мабуть, повинен дома сидіти безвилазно і чекати контролера з квитанціями, або прийти з номером рахунку ще раз. Мені ввічливо підтверджують мої припущення. Дізнаюсь, що по адресі і прізвищу нічого не видають,  і без номер рахунку чи пред’яви попередніх квитанцій не дають, і запевняють що так було і раніше. А для чого пред’являти паспорт не кажуть?

Не було так раніше! Не в вперше ж «нариваєшся на послуги» цієї енергослужби. Перевірка по своєму комп’ютеру показала, що у енергетиків віднині не так, як у інших –  як не введеш того номера то нічого і не дізнаєшся! І кому це зручно? Хто кого обслуговує? І дзвони їм вчасно про  показники лічильника, і бігай до них по кілька разів… Можливо і оплачувати послуги з дому, з свого ПК ще не можна?  А можливо ще і існує система корекцій в ручному режимі,  коли Вас запросто так зроблять боржником, або відключать  за борг в нібито в одну гривню? А іноді і замість боржника сусіда помилково, а за підключення ще і оплати вимагатимуть… Отак і живемо: тарифи ростуть, кошти течуть за ці послуги в сусідню Росію, яка з нами воює… А чи не на часі хоча б для початку знову повернути всі обленерго державі? Бо дуже вже ефективний для споживачів новий господар в енергетиці. Є таке гарне слово націоналізація, і  великий гріх у великій скруті цим не скористатися…

http://mandarin-news.kr.ua/kirovogradoblenergo-kontrolna-zakupka/

Advertisements

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s