Скрипка радить ставити діагноз «дебілізм» громадянам, нездатним вивчити українську

Олег Скрипка різко розкритикував українців, які не вчать державну мову

Відомий український музикант, лідер гурту «ВВ» і громадський активіст Олег Скрипка розкритикував громадян України, які не здатні вивчити державну мову.

За словами Скрипки, виправданням таких людей може служити хіба що низький IQ.

«Люди, які не можуть вивчити українську, мають низький IQ, таким ставлять діагноз «дебілізм». Треба їх відокремити, тому що вони соціально небезпечні, треба створити гетто для них. І будемо допомагати їм, як допомагають людям з проблемами, на волонтерських засадах будемо співати їм Владімірскій централ», – заявив він в інтерв’ю Українській правді співак.

При цьому він зауважив, що це лише його особистий погляд.

«Я не державний діяч, я мрійник, максималіст. Я хотів би жити в повністю україномовному культурному середовищі. Навколо себе я це реалізую – я спілкуюся з кращими українцями, я беру на роботу в свій штат україномовних професіоналів. Якщо люди не володіють українською, вони мають повне право шукати роботу в інших краях», – підкреслив артист.

Залишити відповідь

