Ремонт доріг чи корупційний злочин?

За інформацією з відкритих джерел (газета Верховної ради України “Голос України”), на Луганщині розпочинається поточний та капітальний ремонт доріг. Для цього з обласного бюджету виділено 209 мільйонів гривень. Іще 38 мільйонів — проходять узгодження в парламенті.

Мережа автомобільних доріг загального користування Луганської області на підконтрольній українській владі території становить 3616,1 км, з яких автодороги державного значення займають 1177,1 км, а місцевого — 2439 км.

Питання відновлення транспортних шляхів перебуває на особистому контролі керівника Луганської обласної військово-цивільної адміністрації Юрія Гарбуза.

Для ремонту доріг уже підготовлено 13 бригад, які ліквідовуватимуть ямковість гарячим асфальтобетоном, та дев’ять бригад, які використовуватимуть струменевий метод. Також підготовлено понад 90 одиниць дорожньо-будівельної техніки, а з чотирьох асфальтобетонних заводів — Кремінського, Старобільського, Білокуракинського та Біловодського надходитимуть необхідні матеріали.

Утім, за інформацією директора Департаменту регіонального розвитку Луганської обласної військово-цивільної адміністрації Сергія Шелеста, на ремонт доріг у Луганській області виділено значно більшу суму грошей з обласного і державного бюджету, а саме: з обласного бюджету на ці заходи в цьому році передбачено майже 250 мільйонів гривень, плюс із державного бюджету — 46 мільйонів гривень.

За словами Шелеста, на сьогоднішній день силами Луганського облавтодору було зроблено близько 50 тисяч кв. м ямкового ремонту. Роботи щодо ямкового ремонту облавтодор обіцяє закінчити до початку червня.

4 квітня 2017 року відбулася апаратна нарада в Луганській обласній військово-цивільній адміністрації, на якій голова ВЦА Гарбуз повідомив про те, що внаслідок економічної блокади постачання вугілля на Щастинську ТЕС буде забезпечуватися великовантажними автомобілями, що призведе до остаточної руйнації дорожнього покриття в Луганській області.

“Єдина можливість транспортувати вугілля — залізницею до Рубіжного, а потім автотранспортом до Щастя. Але в такому разі за добу по головній магістралі області будуть проїжджати 160 великовантажних автомобілів. Такий інтенсивний рух не тільки доб’є наші дороги, але й повністю паралізує рух пасажирського транспорту”, — повідомив Гарбуз.

За інформацією гендиректора ДТЕК Тимченка, фактичні поставки на Луганську ТЕС здійснюються з ростовських шахт, які належать ДТЕК. “У Ростовській області у нас дві шахти — Обухівська і Дальня. Ми їх повністю контролюємо і керуємо. На жаль, на Луганську станцію, окрім як із Росії, доставити вугілля залізничним транспортом сьогодні неможливо”, — сказав він.

Виділення з державного і обласного бюджету 300 мільйонів гривень на проведення ямкового ремонту дорожнього покриття в Луганській області, який буде знищений внаслідок руху великовантажних автомобілів з вугіллям для Щастинської ТЕС, має ознаки корупційного злочину.

До вирішення питання з розблокуванням залізничного сполучення з Щастинською ТЕС варто заблокувати фінансування ямкового ремонту доріг в Луганській області та створити комісію щодо контролю за якістю вже проведеного ремонту.

Ремонт доріг чи корупційний злочин?

Читать полностью: http://h.ua/story/437988/#ixzz4fhZamdrF

Advertisements

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s