Костянтин Бриль про декларацію

Керівник Запорізької ОДА К.І.Бриль оприлюднив у соцмережах резонансну заяву, яку варто навести повністю.

Фактично все своє життя я працював у військових та правоохоронних органах. Тож саме порядок та законність дій є для мене найголовнішими факторами в житті. І до себе я ставлюсь навіть більш прискіпливо, ніж до інших!

Нещодавно ЗМІ активно розповсюдили інформацію, стосовно того, що 28 вересня Національне агентство з питань запобігання корупції прийняло рішення про проведення перевірки моєї декларації.

І я не просто знаю про це рішення, а й всіляко сприятиму проведенню повної перевірки!

Хочу повідомити громадськість, що питання, стосовно моєї декларації та роботи за сумісництвом виникали не тільки в активістів, а й у мене особисто. Насамперед, це було пов’язано за змінами в законодавстві. Зокрема, з тим, що з травня 2016 року призначення на держслужбу проводяться тільки за конкурсом. Зважаючи що офіційно посаду голови облдержадміністрації я обійняв 22 квітня 2016 року, виникло непорозуміння: які зміни в Законах стосуються мене? І які дії та кроки маю вчинити, аби не порушувати Закон? Нагадаю: на той час я лишався діючим офіцером СБУ та був призначений на посаду голови ОДА.

Стосовно «подвійної зарплатні», можу одразу заспокоїти: її я не отримував. Адже фахівці СБУ, що знаходяться у відрядженні для роботи на певних штатних посадах, у Службі безпеки отримують лише доплату різниці в загальному кошторисі. Проте справа була в ореолі таємничості, навколо якого і створюються міфи…

Отже: згідно роз’яснень СБУ, я не мав права розголошувати свою електронну декларацію. Адже такими діями міг створити прецедент для інших офіцерів, тим самим спровокувавши загрозливу ситуацію для Нацбезпеки взагалі.
Тим часом, як держслужбовець, я був зобов’язаний не тільки заповнити, а і оприлюднити декларацію.

Аби з’ясувати всі нюанси законодавства у сфері державної служби, за роз’ясненнями я звертався до різних інстанцій. В тому числу і до Національного агентства з питань державної служби.
В агентстві отримав відповідь: «Законодавством не врегульована процедура направлення на роботу на посадах державної служби осіб, які перебувають на дійсній військовій службі в рядах Служби Безпеки України без проведення конкурсу»!
Тобто, в новій редакції Закону враховано чимало нюансів, в тому числі і те, що з 1 травня 2016 року фахівці СБУ у відрядженні мають проходити конкурс на держслужбу, аби працювати на певних посадах. Проте, щодо вже працюючих держслужбовців–офіцерів СБУ в жодних законах чітко не прописано: як вони мають вчинити з деклараціями. Адже врахувати все виявилось неможливо. Разом з тим, з відповіді агентства недвозначно випливає, що перебування на службі в органах Служби безпеки та обіймання просади голови облдержадміністраціє не є сумісництвом.

Втомившись від постійних маніпуляцій, в травні 2017 року я написав рапорт про власне звільнення у запас з лав СБУ. Після чого одразу направив листа до НАЗК з проханням додати у відкритий доступ мою декларацію.

Як тоді, так і зараз я наголошую: НАЗК має провести перевірку і поставити крапку в питаннях моєї е-декларації. Всі необхідні документи фахівцям агентства надано. Адже мені нічого приховувати!
Я особисто зацікавлений у тому, щоб в Україні панували законність та порядок. І розумію: починати потрібно саме із себе!

Голова Запорізької ОДА

Костянтин Бриль
Залишити відповідь

