І ДАЙ ВАМ БОГ – У СІМДЕСЯТ…

Навіть не сподівався, що світлина Софії Ротару у гарній вишиванці викличе таку бурхливу реакцію. Якщо так картають мене друзі – чого чекати від недругів. Я, звичайно, ні на кого не серджуся, не беру до серця критику, бо вона – не сварка. У чому, власне, моя помилка? Я прочитав цікаву, як на мене, інформацію від ТСН (це, певне, не ”пропутінський інтер”, який збираються давно вже закрити та все ніяк): ”Відома співачка Софія Ротару, яка дослухається до порад онучки-моделі у питанні вибору одягу, приміряла яскраву вишиванку. Світлиною у стильному образі вона поділилася на своїй сторінці у фотоблозі, побажавши у підписі до неї усім доброго дня. У коментарях до знімку фани навперебій зазначають, що 69-річна артистка у вишиванці має молодий вік”. Хто бачить у діях акторки і словах фанів крамолу чи вороже ставлення до своєї Батьківщини – України, якої у неї ”іншої нема”? Що поганого вона зробила? Залишається жити у Криму? Так він – Україна, Софія громадянство не змінює, живе з єдиним українським паспортом, її злодійська влада чіпати не насмілиться. Чому ж вона ”московська запроданка?’ Може тому, що з своїм чоловіком Анатолієм Євдокимовим (якому, до речі, залишилася вірною на все життя) стояла біля витоків ”Червоної рути”, яку пізніші галасливі ”патріоти” успішно провалили? Чи не її у 2000 році у Києві визнали ”Людиною ХХ століття”, ”Золотим голосом України”, ”Кращою українською співачкою ХХ століття”, ”Жінкою року”? Усіх почестей не перелічити. Докір ”зараз всі риги вишиванки поодягали” – теж, вважаю, не для Софії. Справді, тепер вирядилися у них пристосуванці, навіть ненависники України. Тому я особисто не беру останні два роки участі у ході вишиванок, бо серед учасників бачу дійсно запроданців – коли я вперше одягнув вишиванку ще у кінці 1980 -х, від цих покидьків почув, що я бандерівець. Та й з оцінкою Майдану я теж обережний, бо з нього вийшло чимало авантюристів, яких тепер повно і у Верховній Раді, і в місцевих органах влади, у багатьох вілли і особисті пляжі якраз у Криму, самі живуть у Києві. Деякі наші громадські активісти вступають у ділові контакти з тими, хто битами розганяв Майдан. Може, не так, панове?
Софії Ротару 7 серпня виповниться 70. Вона на прохання онуки приміряла гарну вишиванку, має чудовий вигляд, побажала усім доброго дня. Я ж від себе бажаю усім жінкам нашого славного Кропивницького у такому віці вирядитися у найкраще вбрання і похвалитися своєю вродою. А ще – зробити для своєї країни, народу хоча б частку того, що зробила нев’януча Софія Ротару. Найперше – приберіть від нас ”путінські телеканали”, промосковські газети, якими аж кишить Україна,чужі інтер-сайти. Тоді навіть актори – не патріоти не рватимуться до чужого ефіру.
Усього найкращого вам, мої опоненти. Тільки у колективних дискусіях народжується істина. Про одне лиш прошу – будьмо взаємно ввічливими.

Фото Юрій Матівоса.
Юрій Матівос

Залишити коментар